МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ПРАКТИЧНИХ ВМІНЬ І НАВИЧОК З ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ НА ПРИКЛАДІ НАВЧАННЯ ТЕМИ „НЕВИЗНАЧЕНИЙ ІНТЕГРАЛ. МЕТОДИ ІНТЕГРУВАННЯ”
Ключові слова:
методика навчання, вища математика, невизначений інтеграл, методи інтегруванняАнотація
У роботі досліджується процес формування практичних вмінь і навичок при вивченні ключових розділів інтегрального числення функцій однієї змінної. Розглядаються питання вдосконалення методики вивчення невизначеного інтеграла, наводяться приклади систематизації матеріалу та завдання для діагностичного тестування.
Посилання
Крилова Т.В. Проблеми навчання математики в технічному вузі: моногр. / Т.В.Крилова. – К.: Вища шк., 1998. – 438с.
Крилова Т.В. Концепція математичної підготовки студентів нематематичних спеціальностей вищої технічної школи / Т.В.Крилова // Дидактика математики: проблеми і дослідження: міжнар. зб. наук. робіт. – Донецьк: Фірма ТЕАН. – 2006. – Вип. 25. – С.2005-2008.
Скафа Е.И. Эвристическое обучение математике: теория, методика, технология: монография / Е.И.Скафа. – Донецк: Изд-во ДонНУ, 2004. – 439с.
Білоцький М.М. Про означення похідної за напрямом у курсі математичного аналізу / М.М.Білоцький, І.Я.Субботін, П.П.Баришовець // Дидактика математики: проблеми і дослідження: міжнар. зб. наук. робіт. – Донецьк: ДонНУ. – 2008. – Вип. 29. – С.57-64.
Вишенська О.В. Діагностично-коригуюче тестування при вивченні фундаментальних понять аналізу // О.В.Вишенська, Ю.А.Мейш // Збірник наукових праць Дніпродзержинського державного технічного університету (технічні науки). – Дніпродзержинськ. – 2013. – Вип. 2 (22). – С.168-172.