ДОСЛІДЖЕННЯ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНО-ОРІЄНТОВАНИХ СИСТЕМ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ

Автор(и)

  • E. V. Derets Дніпровський державний технічний університет, м. Кам’янське, Україна

Ключові слова:

вища математика, комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, анкетування, шкала Лайкерта

Анотація

У роботі проведено аналіз результатів анкетування, спрямованого на вивчення готовності студентів нематематичних спеціальностей до використання інформаційно-комунікаційних технологій при навчанні математики. За допомогою анкетування за методом Лайкерта порівнюється ставлення студентів до різних методичних аспектів застосування комп’ютерних технологій.

Посилання

Биков В.Ю. Моделі організаційних систем відкритої освіти / В.Ю.Биков. – К.: „Атака”. – 2009. – 684с.

Биков В.Ю. Сучасні завдання інформатизації освіти [Електронний ресурс] / В.Ю.Биков // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2010. – № 1 (15). – Режим доступу до журн.: http://www.ime.edu-ua.net/em.html.

Михалевич В.М. Реалізація технології „живих сторінок” в Maple, MathCad, Excel / В.М.Михалевич // Вісник ВПІ – 2004. – № 3. – С.90-95.

Михалевич В.М. Методика створення генераторів завдань з математики / В.М.Михалевич, Я.В.Крупський // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: [зб. наук. праць]. – Вип. 16 / редкол.: І.А.Зязюн (голова) та ін. – К. – Вінниця: ДОВ „Вінниця”, 2008. – С.416-420.

Trochim W.K. 2006. Research Methods – Knowlegde Base – Measurements – Scaling – Likert scale. [Electronic recourse] / W.K.Trochim. Accessed mode: http://www.socialresearchmethods.net/kb/index.php.

Луценко Г.В. Дослідження готовності студентів фізико-математичних та інженерних спеціальностей до проектно-орієнтованого навчання / Г.В.Луценко // Вісник Черкаського університету, серія Педагогічні науки. – 2015. – № 36 (369). – С.89-97.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-01-25

Номер

Розділ

Освіта