РОЗРОБКА МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ ПРИКЛАДНОЇ МАТЕМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ ГАЛУЗІ ЗНАНЬ 07 „УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ”

Автор(и)

  • I. K. Karimov Дніпровський державний технічний університет, м. Кам’янське, Україна
  • G. I. Karimov Дніпровський державний технічний університет, м. Кам’янське, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31319/2519-2884.36.2020.28

Ключові слова:

бакалавр, методична система, математична підготовка, компетентність

Анотація

Запропоновано методичну систему прикладної математичної підготовки бакалаврів галузі знань 07 „Управління та адміністрування”.

Цілями підготовки є формування наступних компетентностей: здатність до абстрактного мислення, аналізу, синтезу; здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях; навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. Програмні результати навчання полягають у вмінні фахівця демонструвати навички виявлення проблем та обґрунтування управлінських рішень; виявляти навички пошуку, збирання та аналізу інформації, розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень; демонструвати навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань; виконувати дослідження індивідуально та/або в групі під керівництвом лідера.

На предметному рівні розроблено всі необхідні компоненти системи для дисципліни „Оптимізаційні методи і моделі”, включаючи організаційні форми навчання з описом змісту та обсягів. Сформовано перелік тем практичних занять. Прикладна спрямованість практикуму забезпечується використанням так званих квазіпрофесійних задач, до яких відносяться задачі про оптимальний розподіл обмежених ресурсів, оптимізацію використання виробничих потужностей, оптимізацію плану перевезень, оптимізацію придбання обладнання, оптимальне управління депозитами тощо. Система оцінювання передбачає поточний контроль у вигляді усного опитування та комп’ютерного тестування, захист виконаних практичних робіт, підсумковий залік, виконання комплекс-ної контрольної роботи для перевірки залишкових знань.

Реалізація запропонованої методичної системи забезпечує формування компетентностей та досягнення програмних результатів, передбачених відповідними нормативними документами.

Посилання

Власов Д.А., Синчуков А.В. Принципы проектирования прикладной математической подготовки бакалавра экономики. Образование и воспитание, 2016, №3. С.37-40.

Ткач Ю.М. Технологізація процесу навчання вищої математики. Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Херсон: ХДУ, 2012. Випуск 61. С.346-351.

Дутка Г.Я. Проблема формування математичної компетентності у професійній підготовці майбутніх економістів. Вісник Університету банківської справи Національного банку України, 2013, № 2 (17). С.268-272.

Головатенко І.М. Формування професійної компетентності майбутніх економістів у процесі вивчення математичних дисциплін. Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Херсон: ХДУ, 2012. Випуск 62. С.249-254.

Бондаренко З.В., Кирилащук С.А. Прикладна спрямованість викладання вищої математики студентам економічного профілю ВНЗ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. Житомир: ЖДУ, 2017. Випуск 4(90). С.22-26.

Синчуков А.В. Проблемы реализации прикладной направленности обучения математике с использованием информационных технологий. Инновационная наука, 2016, № 10-1. С.116-118.

Євсеєва О.Г. Використання компютерно орієнтованих засобів проектування і організації навчання математики на засадах діяльнісного підходу в технічному університеті. Наукові праці ДонНТУ. Серія: обчислювальна техніка та автоматизація. Донецьк: ДонНТУ, 2014. №1(26). С.101-110.

Карімов І.К., Карімов Г.І. Технологічний підхід до спеціальної математичної підготовки бакалаврів з менеджменту та адміністрування. Математичні проблеми технічної механіки – 2018: всеукр. наук. конф., тез. доп., мм. Київ, Черкаси, Кам’янське, 16-19 квіт. 2018 р. Кам’янське, 2018. С.85.

Стандарт вищої освіти за спеціальністю 073 „Менеджмент” галузі знань 07 „Управління та адміністрування” першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/vishcha-osvita/zatverdzeni standarty/12/21/073-me-nedzhment-bakalavr.pdf (дата звернення:17.11.2019).

Національна рамка кваліфікацій. База даних „Законодавство України”/ВР України. URL:http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1341-2011-п (дата звернення:17.11.2019).

Ульянченко О.В. Дослідження операцій в економіці: підручник. Суми: Довкілля, 2010. 594с.

Карімов І.К., Карімов Г.І. Моделювання та прогнозування в системі підготовки студентів економічних спеціальностей. Збірник наукових праць Дніпровського державного технічного університету: (технічні науки). Кам’янське: ДДТУ, 2017. Випуск 2(31). С.149-153.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-09-07

Номер

Розділ

Професійна освіта