ДЕТАЛІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ЗАСВОЄННЯ РІЗНОВИДІВ ПОСТУПАЛЬНОГО РУХУ НА ОСНОВІ ФАКТОРУ ПРИСКОРЕННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ РОЗДІЛУ МЕХАНІКИ В КУРСІ ЗАГАЛЬНОЇ ФІЗИКИ
Ключові слова:
механіка, прирощення швидкості, вектор прискорення, траєкторія, поступальний рухАнотація
Запропоновано презентативний варіант деталізації логічного засвоєння тематики довільних варіантів поступального руху тіл. Розроблено цілісний дидактичний підхід модельно-наочного вивчення характеристик поступального руху на основі особливостей вектора повного прискорення і надається відповідна класифікація форм траєкторії.
Посилання
Луговой В.І. Концептуально-методологічні основи проектування методів і засобів діагностики освітніх результатів у вищих навчальних закладах: монографія / В.І.Луговой, О.Г.Ярошенко. – К.: «Педагогічна думка», 2014. – 234с.
Педагог-физик ХХІ века. Основы формирования профессиональной компетентности: монография / П.С.Атаманчук, К.Г.Никифоров, А.А.Горбунова, Н.Л.Маслин-ская. – К.-П.: Каменец-Подольский нац. ун-т им. Огиенко, 2014. – 268с.
Хуторской А. Ключевые концепции как компонент логически ориентированной специфики обучения / А.Хуторской // Народное образование. – 2003. – №2. – С.58-64.
Галиця О. Психологічні аспекти навчального процесу у вищих навчальних закладах / О.Галиця // К.: Вища школа. – 2013. – №1. – С.48-56.
Мінаєв Ю.П. Математичний апарат фізики для першокурсників: навч. посіб. для студ. ВНЗ / Ю.П.Мінаєв, – Запоріжжя: ДВНЗ «Запорізький нац. унів-т». – 2013. – С.186-189.
Таран В.Г. Прискорення як параметр класифікації видів поступального руху при вивченні механіки / В.Г.Таран, А.В.Гостева // Проблеми інновації вищої професійної освіти-2013: І міжнар. наук.-метод. конф., 03-05 червня 2013 р.: тези доп. – Дніпродзержинськ, 2013. – С.130-1301.
Бушок Г.Ф. Курс фізики (Механіка та молекулярна фізика) / Г.Ф.Бушок, Є.Ф.Вен-гер. – К.: Вища школа, 2003. – 311с.