ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ У МАГІСТЕРСЬКІЙ ПІДГОТОВЦІ МЕТАЛУРГІВ

Автор(и)

  • O. P. Maksimenko Дніпровський державний технічний університет, м. Кам'янське, Україна
  • A. V. Nikulin Дніпровський державний технічний університет, м. Кам'янське, Україна
  • T. V. Nakonechnay Дніпровський національний університет ім. О. Гончара, м. Дніпро, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31319/2519-2884.tm.2020.14

Ключові слова:

освітні технології, магістерська підготовка, комп’ютерні системи

Анотація

Задачі модернізації вищої освіти України визначаються впровадженням багаторівневої моделі навчання. Одним із пріоритетних напрямків діяльності закладів вищої освіти є активізація дій, які пов’язані з розробкою та використанням в освітньому процесі едукологічних інновацій при навчанні магістрантів. Вдосконалення технології сприяє професійному росту викладача та особистому розвитку студентів, формує навички співпраці між тими, хто навчає і навчається. Практична необхідність використання системного підходу обумовлена потребою розв’язання складних, міждисциплінарних задач різної природи, що виникають в умовах глобалізації, стрімкого розвитку сучасної техніки і технологій. На основі системного підходу та сутності особистісно-орієнтованого навчання розглядаються дидактичні основи формування предметної компетентності майбутнього фахівця в умовах двохступеневої неперервної професійної освіти. Для магістрантів спеціальності «Металургія», які спеціалізуються по поздовжній прокатці, готується підсистема навчальних посібників нової генерації для металургів. Додавання інформаційних технологій дозволяє посилювати практичну користь і підвищувати цілеспрямованість навчання. Під час магістерської підготовки потрібно суттєво розвинути комп’ютерні компетентності здобувачів при використанні професійних комп’ютерних систем, таких як Qform, Abacus, ANSYS, DEFORM тощо. Використання інноваційних освітніх технологій є одним з пріоритетних напрямків розвитку вищих навчальних закладів, що дозволяє підвищити професійний рівень викладання окремої дисципліни та системи магістерської підготовки, уникнути перенавантаження студентів та викладачів, сприяє творчій продуктивності мислення, навичок та вмінь майбутнього фахівця.

Посилання

Про вищу освіту : Закон України від 04 червня 2020 р. № 676-IХ. Відомості Верховної Ради України. 2020. № 42.

Хуторской А .В. Технология проектирования ключевых и предметных компетенций. Интернет-журнал «Эйдос». URL: http://www.eidos.ru/journal/2005/1212.htm.

Зеер Э.Ф. Психология профессионального развития : учеб. пособие для студ. высш. учебн. завед. М. : Изд. центр «Академия», 2006. 240 с.

Кремень В. Освіта і наука України: шлях модернізації (Факти, роздуми, перспективи). К. : Грамота, 2003. 216 с.

Василев Я. Д., Минаев А. А. Теория продольной прокатки : учебник для магистров вузов. Донецк : УНИТЕХ, 2010. 456 с.

Царенко М. О., Нікуліна І. Ю. Застосування мультимедіа у формуванні методичної компетентності майбутніх учителів фізики. Наука і освіта. 2015. № 6. С. 130–136.

Нікулін О. В., Наконечна Т. В. Використання інноваційних педагогічних технологій на випускаючій кафедрі. Materials of the XVI International Scientific and Practical Conference «European Science of the XXI Century». Przemysl : Nauka I Studia, 2020. Vol. 2. P. 100–103.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-20

Номер

Розділ

Металургія